Dużo niewidocznej pracy i usunięto kilka błędów.
Czy masz dla nas opinię? Chcielibyśmy to usłyszeć!
Zostaw recenzję w sklepie lub poprzez serwis -> swoją opinię.
Aplikacja nigdy się nie kończy! Tutaj wypoleruj plamę, tam wygładź zagniecenie. I voilà, masz nowe wydanie! Czy dasz nam znać, co myślisz? Możesz to zrobić w zakładce „usługa” > „twoja opinia”.
Dużo niewidocznej pracy i usunięto kilka błędów.
Czy masz dla nas opinię? Chcielibyśmy to usłyszeć!
Zostaw opinię w sklepie lub poprzez serwis->wyraź swoją opinię.
Aplikacja nigdy się nie zatrzymuje! Wypoleruj plamę tu, wygładź zagięcie tam. I voilà, masz nowe wydanie! W tej aktualizacji odświeżyliśmy wskaźnik lokalizacji. Możesz to znaleźć w „Usługa” > „Znajdź punkt PostNL”.
Czy dasz nam znać, co myślisz? Możesz to zrobić poprzez „Usługa” > „Twoja opinia”.
Aplikacja nigdy się nie zatrzymuje! Wypoleruj plamę tu, wygładź zagięcie tam. I voilà, masz nowe wydanie! W tej aktualizacji odświeżyliśmy wskaźnik lokalizacji. Możesz to znaleźć w „Usługa” > „Znajdź punkt PostNL”.
Czy dasz nam znać, co myślisz? Możesz to zrobić poprzez „Usługa” > „Twoja opinia”.
Aplikacja nigdy się nie zatrzymuje! Wypoleruj plamę tu, wygładź zagięcie tam. I voilà, masz nowe wydanie! W tej aktualizacji odświeżyliśmy wskaźnik lokalizacji. Możesz to znaleźć w „Usługa” > „Znajdź punkt PostNL”.
Czy dasz nam znać, co myślisz? Możesz to zrobić poprzez „Usługa” > „Twoja opinia”.
Aplikacja nigdy się nie zatrzymuje! Wypoleruj plamę tu, wygładź zagięcie tam. I voilà, masz nowe wydanie! Czy dasz nam znać, co myślisz? Możesz to zrobić poprzez „usługa” > „Twoja opinia”.
Dzięki najnowszej aktualizacji naszej aplikacji karta Wyślij została całkowicie przebudowana i ma nowy wygląd. Oszczędza to czas i wysiłek oraz umożliwia szybkie i łatwe wysyłanie paczek. Wypróbuj teraz i doświadcz wygody odnowionej karty Wyślij w naszej aplikacji.
Czy masz życzenia lub wskazówki? Podziel się nimi z nami: możesz to zrobić w zakładce Serwis, a następnie w zakładce „Twoja opinia”.
Święta znów na horyzoncie! I to widać w aplikacji ;) Ponadto wyeliminowaliśmy szereg błędów, dzięki którym aplikacja działa jeszcze lepiej i szybciej.
Czy masz dla nas opinię? Chcielibyśmy to usłyszeć!
Zostaw opinię w sklepie lub przez serwis-> Twoja opinia.
Znów zbliżają się wakacje! I to widać w aplikacji ;) Ponadto wyeliminowaliśmy szereg błędów, dzięki którym aplikacja działa jeszcze lepiej i szybciej.
Czy masz dla nas opinię? Chcielibyśmy to usłyszeć!
Zostaw opinię w sklepie lub przez serwis-> Twoja opinia.
Nie widzisz tego, ale to zauważasz. Dużo się wydarzyło w nowej wersji aplikacji. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, będzie działać szybciej, lepiej i płynniej.
Masz jakieś życzenia lub wskazówki? Podziel się nimi z nami: możesz to zrobić w zakładce „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”.
Znowu nadszedł ten czas: nowa aktualizacja aplikacji! Największa zmiana? Znajduje się w przeglądzie zamówień. Od teraz znajdziesz tutaj wszystkie swoje zakupy – niezależnie od tego, czy dotyczy to zamówienia w aplikacji, czy na naszej stronie internetowej. Ładnie i przejrzyście!
Jak myślisz, co można zrobić lepiej w aplikacji? Jesteśmy ciekawi! Daj nam znać poprzez „Serwis” > „Twoja opinia”.
Nie widzisz tego, ale to zauważasz. Dużo się wydarzyło w nowej wersji aplikacji. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, będzie działać szybciej, lepiej i płynniej.
Masz jakieś życzenia lub wskazówki? Podziel się nimi z nami: możesz to zrobić w zakładce „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”.
Aplikacja jest teraz dostępna również w Belgii! Również w Belgii możesz teraz łatwo śledzić pakiety za pomocą naszej aplikacji. Dzięki aplikacji zawsze masz pełny przegląd. Jeśli włączysz powiadomienia push, zawsze będziesz na bieżąco z najnowszym statusem swoich przesyłek. Dasz nam znać, co myślisz? Możesz to zrobić poprzez 'usługa' > 'Twoja opinia'
Aplikacja nigdy nie stoi w miejscu! Tu usuń plamę, tam wygładź zagniecenie. I voila, masz nowe wydanie! Dasz nam znać, co myślisz? Możesz to zrobić poprzez 'usługa' > 'Twoja opinia'.
Kolejna nowa wersja? Tak, aplikacja nigdy nie stoi w miejscu! Za kulisami byliśmy zajęci dokręcaniem kilku śrub i ukrywaniem kabli. Rezultat: aplikacja znów jest solidna. Na szczęście wiele pozostało bez zmian. W ten sposób możesz nadal zgłaszać nam wskazówki i błędy za pomocą opcji „Serwis” > „Twoja opinia”.
Nowy rok, nowe wydanie! Tym razem z wieloma zmianami za kulisami. I oczywiście naprawiłem kilka błędów. Krótko mówiąc, wszystko znów działa płynnie. Czy nadal widzisz coś, co sprawia, że mówisz: to mogłoby być lepsze? Daj mi znać! Możesz nam wszystko powiedzieć poprzez „serwis” > „Twoja opinia”.
Brak fajerwerków w ostatnim wydaniu z 2021 roku, ale kilka drobnych poprawek, które sprawiają, że aplikacja jest trochę szybsza i płynniejsza. Wielkie bangery zostawiamy na przyszły rok. Szczęśliwego Nowego Roku od nas wszystkich!
Gotowy na święta? Aplikacja robi! Nadaliśmy mu już przytulny, zimowy wygląd. Oczywiście nie zapomnieliśmy o grze pakietowej. W ten sposób masz coś fajnego do zrobienia, czekając na te wszystkie prezenty świąteczne i Sinterklaas. Więc nalej sobie filiżankę gorącej czekolady, weź trochę pierników z kredensu i idź po najwyższy wynik!
Czy w aplikacji jest coś nie tak? A może masz dla nas jakieś wskazówki? Są oczywiście zawsze mile widziani. Możesz nam o nich powiedzieć poprzez „Serwis” > „Twoja opinia”
Gotowy na święta? Aplikacja robi! Nadaliśmy mu już przytulny, zimowy wygląd. Oczywiście nie zapomnieliśmy o grze pakietowej. W ten sposób masz coś fajnego do zrobienia, czekając na te wszystkie prezenty świąteczne i Sinterklaas. Nalej więc sobie filiżankę gorącej czekolady, weź z kredensu trochę pierników i zdobądź jak najwyższy wynik!
Czy w aplikacji jest coś nie tak? A może masz dla nas jakieś wskazówki? Są oczywiście zawsze mile widziani. Możesz nam o nich powiedzieć za pomocą opcji „Usługa” > „Twoja opinia”
W tej aktualizacji poprawiliśmy wiele rzeczy za kulisami. Masz dla nas jakieś wskazówki lub sugestie?
Daj nam znać poprzez „usługa” -> „Twoja opinia” lub wyślij e-mail na adres app@postnl.nl
W tej aktualizacji poprawiliśmy wiele rzeczy za kulisami. Masz dla nas jakieś wskazówki lub sugestie?
Daj nam znać poprzez „usługa” -> „Twoja opinia” lub wyślij e-mail na adres app@postnl.nl
W tej aktualizacji naprawiliśmy kilka błędów i
poprawiliśmy niektóre rzeczy zza kulis. Masz dla nas jakieś wskazówki lub sugestie?
Daj nam znać poprzez „usługa” -> „Twoja opinia” lub wyślij e-mail na adres app@postnl.nl
Kolejna nowa wersja? Tak, aplikacja nigdy nie stoi w miejscu! Za kulisami byliśmy zajęci dokręcaniem kilku śrub i ukrywaniem kabli. Rezultat: aplikacja znów jest solidna. Na szczęście wiele pozostało bez zmian. W ten sposób możesz nadal zgłaszać nam wskazówki i błędy za pomocą opcji „Serwis” > „Twoja opinia”.
W tej aktualizacji naprawiliśmy głównie błędy i inne drobne błędy. Nic z tego nie powinieneś zauważyć, z wyjątkiem tego, że aplikacja znów działa nieco płynniej. Masz dla nas jakieś wskazówki lub sugestie? Są oczywiście bardziej niż mile widziani! „Serwis” > „Twoja opinia” to nadal miejsce, w którym można się nimi z nami podzielić. Z góry dziękuję!
Gdzie wolisz otrzymywać paczki w domu, u sąsiadów lub w punkcie PostNL? Teraz zależy to wyłącznie od Ciebie. Nazywamy to preferencjami dostawy. Gdy tylko będzie dostępna, zobaczysz ją w aplikacji.
A tak przy okazji, czy używasz widżetu śledzenia i śledzenia? Dobra wiadomość, ta aktualizacja jest teraz dużo szybsza. Załóżmy więc, że Twoja paczka została właśnie dostarczona, zobaczysz to w widgecie w ciągu kilku minut.
Największe zmiany w tej aktualizacji kryją się pod maską. Niewidoczne gołym okiem, ale zapewniają, że aplikacja znów działa płynniej i stabilniej.
Czy jest coś jeszcze, co chciałbyś nam powiedzieć o aplikacji? Wskazówki lub dziwne rzeczy, które Cię uderzają? Następnie zadzwoń przez „Serwis” > „Twoja opinia”.
Od teraz ustaw „preferencje dotyczące braku domu” za pośrednictwem swojego konta PostNL. Możesz zdecydować się na dostawę do sąsiadów, w punkcie PostNL lub w uzgodnionym miejscu w pobliżu adresu dostawy. Nie ma Cię w domu, gdy przychodzi nasz kurier? Następnie paczka zostanie dostarczona w ustalone miejsce.
Widziałeś szalone rzeczy, życzenia lub wskazówki? Podziel się tym z nami w sekcji „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”. W przypadku pytań lub reklamacji dotyczących dostawy przejdź do postnl / contact.
Nowa wersja aplikacji ma kilka mniej błędów. Rozwiązaliśmy to.
Nie widzisz innych działań, ale zapewniają one prawidłowe działanie aplikacji.
Widziałeś szalone rzeczy, życzenia lub wskazówki? Podziel się tym z nami w sekcji „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”. W przypadku pytań lub reklamacji dotyczących dostawy przejdź do postnl / contact.
Niewidoczna praca i kilka naprawionych błędów, to właśnie ma ta wersja. Aby aplikacja działała płynnie i stabilnie, tak jak powinno.
Wciąż coś widziałeś? Podziel się nim z nami w sekcji „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”. W przypadku pytań lub reklamacji dotyczących dostawy wejdź na postnl.nl/contact
Jeśli szukasz punktu PostNL lub skrzynki pocztowej, możesz to teraz zrobić w aplikacji w sekcji „Usługa”. Widzisz wszystkie informacje, bez odwiedzania strony PostNL.
W aplikacji znajdziesz wskazówki dotyczące rozpoznawania fałszywych wiadomości od oszustów. Przeczytaj je uważnie i nie daj się na to nabrać!
Czy masz jakieś wskazówki dotyczące aplikacji? Podziel się nimi z nami w sekcji „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”. W przypadku pytań lub skarg dotyczących dostawy przejdź do postnl.nl/contact
Logowanie nie działało tak, jak powinno lub nawet wcale. Od jakiegoś czasu próbujemy to naprawić. Ta wersja powinna naprawdę położyć kres problemom z logowaniem. To irytujące, że zajęło to trochę czasu, ale wielkie dzięki za opinie.
Czy nie idzie tak, jak powinno? Daj nam znać natychmiast poprzez „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”.
Logowanie nie działało poprawnie lub w ogóle nie działało. Od jakiegoś czasu próbujemy to naprawić. Ta wersja powinna naprawdę położyć kres problemom z logowaniem. To irytujące, że zajęło to trochę czasu, ale wielkie dzięki za opinie.
Czy nie idzie tak, jak powinno? Daj nam znać natychmiast poprzez „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”.
W tej wersji naprawiliśmy głównie błędy.
Czy napotkałeś błąd? Daj nam znać, a my sobie z tym poradzimy! Jest to możliwe w sekcji „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”.
Potrząśnij telefonem, dotknij furgonetki ... i daj się zaskoczyć tej wersji. Powodzenia i daj z siebie wszystko!
Poważną sprawą był irytujący błąd związany z kartą fotograficzną z Androidem 11. Nie można było zrobić zdjęcia, wystarczyło wybrać z galerii. Usterka naprawiona! Dzięki za zgłoszenie.
Czy napotkałeś błąd? Cieszymy się, jeśli nas o tym poinformujesz. Jest to możliwe w sekcji „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”.
Deszcz, zimno, dni coraz krótsze. Piękny! Aplikacja ma teraz tryb ciemny jako jasny punkt. W trybie ciemnym możesz z większym komfortem sprawdzić przed oczami, kiedy dostarczony jest prezent świąteczny.
Czy masz inne życzenia? Zapraszam do dzielenia się nimi za pośrednictwem „Serwisu”, a następnie „Waszej opinii”.
Nie widzisz tego, ale to zauważasz. Ta wersja ma mniej irytujących błędów.
Masz dla nas jakieś życzenia, wskazówki, uwagi? Podziel się nimi poprzez „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”.
Idziesz do punktu PostNL? Warto wtedy wiedzieć, o jakich porach jest zwykle ruch lub cisza. Sprawdź to proste od teraz. Widzisz „Zajęty czy nie?” w godzinach otwarcia. Wybierz tam dzień i godzinę. A czy to nie było w porządku? Następnie możesz nas o tym poinformować bezpośrednio w sekcji „Twoja opinia” w przeglądzie godzin.
Wskazówki lub pomysły? Podziel się nimi z nami! Jest to możliwe w sekcji „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”.
Czy włączyłeś powiadomienia push? Od teraz zobaczysz pakiety wygodnie pogrupowane. Ładnie i przejrzyście.
Usunęliśmy również kilka błędów w tej wersji aplikacji. Już ci nie przeszkadzają.
Jeśli nie otrzymujesz powiadomień push, spróbuj. Włączasz je w „Twoim koncie”. Przekażesz nam swoją opinię? Jest to możliwe za pośrednictwem „Usługi” a następnie „Twoja opinia”.
Czy kiedykolwiek wysłałeś do aplikacji kartę ze zdjęciem? Następnym razem możesz również zdecydować się na złożoną kartę w kopercie. Bardzo proste: wybierz typ karty. Wybierz lub zrób zdjęcie. Wybierz ładną ramkę. Napisz ładny tekst. Możesz nawet zdecydować, kiedy ma to być u odbiorcy. Po prostu zapłać i gotowe.
Spróbuj też! Dasz nam znać, co myślisz? Jest to możliwe w sekcji „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”.
Od tej wersji aplikacja obsługuje nawigację gestami (od Androida 10).
Czy masz dla nas jakieś wskazówki? W ten sposób możemy ulepszyć aplikację! Udostępnij je w sekcji „Usługa”, a następnie „Twoja opinia”.
Czy otrzymałeś adresy od swoich kontaktów za pośrednictwem prośby o adres? Możesz go teraz pobrać za jednym razem (jako plik vCard lub CSV). Wybierz ikonę pobierania u góry w sekcji „Wszystkie adresy”.
Jeśli kupiłeś wiele etykiet wysyłkowych, w przeglądzie zobaczysz, której paczki są. To jest łatwiejsze do wyszukania.
Czy dasz nam znać, co myślisz o aplikacji? Dzięki Twoim wskazówkom możemy ulepszyć naszą aplikację! Udostępnij je w sekcji „Usługa”, a następnie „Twoja opinia”.
Poprawiliśmy małe rzeczy na żądanie adresu. Czy próbowałeś już tego? Pozwala to na łatwe zbieranie adresów. Przejdź do „Twoje konto”, a następnie „Adresy próśb”.
Ponadto naprawiono kilka irytujących błędów.
Wskazówki lub życzenia? Podziel je! W sekcji „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”.
W tej wersji głównie naprawiliśmy błędy.
Masz jakieś życzenia lub wskazówki? Podziel się nimi z nami: możesz to zrobić w sekcji „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”.
Nie widzisz tego, ale to zauważasz. W nowej wersji aplikacji wiele się wydarzyło. Jeśli jest dobry, działa szybciej, lepiej i płynniej.
Masz jakieś życzenia lub wskazówki? Podziel się nimi z nami: możesz to zrobić w sekcji „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”.
Nie widzisz tego, ale to zauważasz. We wnętrzu nowej wersji aplikacji sporo się wydarzyło. Jeśli działa poprawnie, działa szybciej, lepiej i płynniej.
Masz jakieś życzenia lub wskazówki? Podziel się nimi z nami: możesz to zrobić w sekcji „Serwis”, a następnie „Twoja opinia”.
Czy korzystasz z My Post? Jest duża szansa, że od teraz również zobaczysz, czy kurier przywiezie ze sobą Twoje ulubione czasopismo lub komiks. Przy takiej przesyłce zbiorczej (w dużych ilościach) robimy zdjęcie 1 sztuki. Wszyscy odbiorcy zobaczą to zdjęcie zamazane. Ponieważ oczywiście nie jest intencją, aby nazwisko i adres były widoczne!
Czy masz wskazówki, co można poprawić? Udostępnij to w aplikacji w sekcji „Usługa”.
Chcesz wspierać kogoś, na kim Ci zależy? Wyślij kartkę ze zdjęciem, wkrótce za 1 cent! Przeczytaj tutaj, jak to działa: postnl.nl/campagnes/bijzondere-momenten/
Chcesz wspierać kogoś, na kim Ci zależy? Wyślij kartkę ze zdjęciem, wkrótce za 1 cent! Przeczytaj, jak to działa: postnl.nl/campagnes/bijzondere-momenten/
Zrobiliśmy logowanie bezpieczniejsze, dzięki czemu Twoje konto jest lepiej chronione. W rezultacie nie możesz tymczasowo korzystać z linku logowania, ale pracujemy nad tym!
Czy masz pytania dotyczące środków i usług PostNL podczas kryzysu koronowego? Więcej informacji można znaleźć w aplikacji w sekcji „Usługa”.
Zrobiliśmy logowanie bezpieczniejsze, dzięki czemu Twoje konto jest lepiej chronione. W rezultacie nie możesz tymczasowo korzystać z linku logowania, ale pracujemy nad tym!
Powiadomienia push dla mojego posta są ponownie włączone i działają tak, jak powinny. Od razu wiesz, czy możesz spodziewać się poczty.
Zrobiliśmy logowanie bezpieczniejsze, dzięki czemu Twoje konto jest lepiej chronione. W rezultacie nie możesz tymczasowo korzystać z linku logowania, ale pracujemy nad tym!
Powiadomienia push dla mojego posta są ponownie włączone i działają tak, jak powinny. Od razu wiesz, czy możesz spodziewać się poczty.
Niestety My Post nie działa tak, jak tego chcemy. Pracujemy nad rozwiązaniem.
Niestety My Post nie działa tak, jak tego chcemy. Pracujemy nad rozwiązaniem. Powiększanie liter znów działa.
Nie widzisz tego, ale zauważasz: w tej wersji wykonaliśmy dużo pracy w maszynowni aplikacji.
Czy jesteś zadowolony z aplikacji? Daj nam znać w Sklepie Play. Masz jakieś życzenia lub wskazówki? Udostępnij je w aplikacji w sekcji „Twoja opinia” (w sekcji „Usługa”).
Nie zobaczysz tego, ale zauważysz: w tej wersji wykonaliśmy wiele pracy w maszynowni aplikacji.
Czy jesteś zadowolony z aplikacji? Daj nam znać w Sklepie Play. Masz jakieś życzenia lub wskazówki? Udostępnij je w aplikacji w sekcji „Twoja opinia” (w sekcji „Usługa”).
Aplikacja może rozpoznać Twój adres e-mail w wielu pakietach. Czy używasz wielu adresów e-mail do zakupów online? Od teraz dodaj go do „Twojego konta”. Następnie zamówione przez Ciebie paczki pojawią się automatycznie w Twoim przeglądzie.
Przez jakiś czas nie można było zdecydować się na zarejestrowany pakiet, ale teraz jest to możliwe.
I tak, znowu było kilka błędów. Rozwiązaliśmy to.
Czy jesteś zadowolony z aplikacji, czy nie? Powiadom nas! Jest to możliwe w aplikacji „Serwis”.
Jakie dane osobowe zawiera aplikacja? Uczyniliśmy ten przegląd jaśniejszym. Znajdziesz go w sekcji „Twoje konto”, a następnie „Moje dane”.
Odświeżono i poprawiono kilka rzeczy. Oczywiście było też kilka błędów do przepędzenia.
Czy jesteś zadowolony z aplikacji, czy nie? Uważamy, że Twoja opinia jest ważna, podziel się nią w aplikacji w sekcji „Usługa”.
Zoptymalizowaliśmy aplikację pod maską, aby aktualizacje można było pobierać szybciej.
Tworzenie własnej karty fotograficznej jest teraz jeszcze łatwiejsze. Możesz bezpośrednio wybrać, udostępnić i otworzyć zdjęcie ze zdjęć w telefonie w aplikacji PostNL.
Odświeżyliśmy również wiele rzeczy w aplikacji. Na przykład Moja poczta i krótka trasa, którą otrzymasz po pierwszym otwarciu aplikacji.
Pytania, wskazówki lub życzenia? Udostępnij je w aplikacji „Twoja opinia” w aplikacji.
Tworzenie własnej karty fotograficznej jest teraz jeszcze łatwiejsze. Możesz bezpośrednio wybrać, udostępnić i otworzyć zdjęcie ze zdjęć w telefonie w aplikacji PostNL.
Odświeżyliśmy również wiele rzeczy w aplikacji. Na przykład Moja poczta i krótka trasa, którą otrzymasz po pierwszym otwarciu aplikacji.
Pytania, wskazówki lub życzenia? Udostępnij je w aplikacji „Twoja opinia” w aplikacji.
Wykonanie karty z własnym zdjęciem w aplikacji było już możliwe, sprawiliśmy, że jest to bardziej zabawne, łatwiejsze i bardziej rozbudowane.
- Wybierz ramki, czcionki i kolory.
- Wyślij do wielu odbiorców jednocześnie.
- Po prostu ustaw, kiedy karta fotograficzna ma być z odbiorcą.
Spójrz na „Fotokaart”. Od teraz jest to jedno miejsce wśród innych opcji w obszarze „Wyślij”. O tak, wciąż goniliśmy kilka błędów.
Wysłano kartę zdjęcia? Daj mi znać, jak poszło! W „Serwis”> „Twoja opinia”.
- Odświeżyliśmy My Mail. Nowe przyciski, często zadawane pytania i możesz teraz przesuwać pocztą.
- Ulepszone na żądanie: skaner może otwierać i skanować zdjęcia kodów QR w telefonie.
- Podnieś paczkę? Wystarczy zeskanować kod QR w lokalizacji PostNL, a pracownik zobaczy informacje o pakiecie. To szybko wyszukuje!
- Z 9 znakami tworzysz kod stempla w aplikacji, teraz także dla wszystkich krajów na świecie.
- Odświeżyliśmy My Mail. Nowe przyciski, często zadawane pytania i możesz teraz przesuwać pocztą.
- Ulepszone na żądanie: skaner może otwierać i skanować zdjęcia kodów QR w telefonie.
- Podnieś paczkę? Wystarczy zeskanować kod QR w lokalizacji PostNL, a pracownik zobaczy informacje o pakiecie. To szybko wyszukuje!
- Z 9 znakami tworzysz kod stempla w aplikacji, teraz także dla wszystkich krajów na świecie.
Nie wydaje się to zbyt ekscytujące, ale ważne jest: w jaki sposób aplikacja obsługuje dane? Od teraz zawsze możesz dotrzeć i dostosować te ustawienia w aplikacji. Przez „Serwis”, a następnie „Ustawienia plików cookie”.
W tej wersji aplikacji zrobiliśmy wiele rzeczy, których nie widzisz, ale zauważ. Mam nadzieję, że.
Możesz to zobaczyć:
- wyślij pakiet w lokalizacji PostNL, zeskanuj kod QR (w aplikacji na "Twoje konto"). Następnie pakiet znajduje się w twoim przeglądzie, bez papierowego proofa!
- udostępnianie danych z przesyłki jest teraz łatwiejsze.
Och, tak: naprawiono kilka trąb. Podobnie jak w przypadku aplikacji PostNL, która jest nagle nazywana "Testem". (Dzięki za przejście Jasper.?).
Wreszcie ... to możliwe! Wyślij kartę z aplikacji. Razem z Hallmark ułatwimy Ci to. Zrób zdjęcie lub wybierz, napisz tekst: gotowe do wysłania i wysłania. Spróbuj od razu kartki świąteczne?
Daj nam znać, jeśli uważasz to za łatwe?
- Stwórz swój własny kod pieczęci w aplikacji, który jest teraz możliwy dla całej Europy!
- Dużo pracy, której nie widzisz, ale mam nadzieję, że zauważysz dzięki stabilnej aplikacji.
Czy masz wskazówki lub życzenia? Udostępnij je w aplikacji za pomocą "Twojej opinii".
- Z jakiegoś powodu nie chcesz, aby nikt nie używał więcej Mojej poczty pod twoim adresem? Następnie zgłoś swój adres. Jest to możliwe z tej wersji.
- Długo naciśnij ikonę aplikacji, aby uzyskać przydatne skróty.
- Jeśli wyślesz coś na numer odpowiedzi, możesz zrobić etykietę wysyłkową w tym samym czasie, co inne zakupy (np. Kod pieczęci).
Feedback? Daj to za pośrednictwem aplikacji!
- Z jakiegoś powodu nie chcesz, aby nikt nie używał więcej Mojej poczty pod twoim adresem? Następnie zgłoś swój adres. Jest to możliwe z tej wersji.
- Długo naciśnij ikonę aplikacji, aby uzyskać przydatne skróty.
- Jeśli wyślesz coś na numer odpowiedzi, możesz zrobić etykietę wysyłkową w tym samym czasie, co inne zakupy (np. Kod pieczęci).
Feedback? Daj to za pośrednictwem aplikacji!
- Za dwa zakupy w aplikacji dwa razy do kasy? To już nie jest konieczne. Czy na przykład tworzysz etykietę wysyłkową i czy kupujesz kody stempli? Wtedy nie musisz dwukrotnie wycinać iDEAL.
- Ze względu na podsłuch, nigdy nie jest nudno: znów walczyliśmy z kilkoma.
Czy masz wskazówki lub życzenia? Udostępnij je w aplikacji "Twoja opinia"!
- Byliśmy zajęci przygotowywaniem aplikacji do nowej europejskiej ustawy o ochronie prywatności (AVG), która wejdzie w życie 25 maja.
- Wyłączyliśmy kilka błędów z aplikacji, które nękały niektórych użytkowników.
Czy nadal widzisz zwariowanych? Czy masz wskazówki lub życzenia? Daj nam znać za pośrednictwem Twojej "opinii" w aplikacji.
- Dostosowaliśmy poprzednią wersję do nawigacji, teraz nakładamy kropki na i. Aplikacja ma odświeżony wygląd z odświeżonymi obrazami. Bardziej przejrzysty i przyjazny dla użytkownika. - Zajmowaliśmy się również drobnymi błędami. Czy jesteś już przyzwyczajony do paska nawigacji? Podziel się z nami swoją opinią (w serwisie).
Dni menu burger, powitalny pasek nawigacji! Zobaczysz go od dołu aplikacji. Może to zająć trochę czasu, ale ułatwia nawigację. Przesyłki przed odebraniem. Przesyłki od Ciebie w Send. Twoje własne ustawienia znajdują się w sekcji Moje konto. W serwisie znajdziesz rzeczy takie jak wyszukiwarka adresów i często zadawane pytania. Daj nam znać, jeśli znajdziesz to łatwiej! Jeśli podzielisz się swoją opinią, możemy dalej ulepszać aplikację.
- Szukasz przesyłki, ale nie możesz jej znaleźć? Możesz zapisać dane, a następnie są one wymienione w podglądzie "Poszukiwane i zapisane". Jeśli przesyłka zostanie znaleziona, zobaczysz ją w aplikacji. - Jeśli skopiujesz kod Track & Trace i otworzysz aplikację, wypełnimy ją, jeśli chcesz. Dzięki temu wyszukiwanie jest łatwiejsze i szybsze. Daj nam znać, jeśli jesteś zadowolony z tej aplikacji? Można to zrobić za pomocą "Twojej opinii" w menu. Korzystamy z Twoich wskazówek!
- Rozwiązaliśmy problem z przesyłkami w tej wersji. Jeśli aplikacja jeszcze ich nie znalazła, po raz pierwszy pojawiły się w twoim przeglądzie. A potem zniknął ponownie ... To się już nie stało! Uświadomiłeś to sobie, dziękuję za to. - Ponadto rozwiązaliśmy kilka drobnych błędów. Czy dajesz nam znać, co myślisz o tej aplikacji? Możesz to zrobić poprzez "swoją opinię" w menu.
"Zrobiliśmy wiele dla tej wersji, aby Mój Post działał lepiej i łatwiej, a teraz jest dostępny w całej Holandii." Dzięki My Mail możesz zobaczyć w aplikacji, która poczta jest na drodze, zanim listonosz wejdzie. Możesz jej użyć do ( prywatne) adresy. Ponadto aplikacja może teraz dobrze współpracować z systemem Android Oreo 8. Jeśli nadal będziesz udostępniać swoje życzenia lub wskazówki za pośrednictwem aplikacji, możemy zacząć! "
Wiele osób wybrało inny czas lub miejsce dostawy! Niestety niektórzy użytkownicy nie działali zgodnie z oczekiwaniami. Dzięki ich opiniom poprawiliśmy zmianę dostawy w tej wersji aplikacji. Nie możesz sam wybrać siebie, możesz zmienić dostawę, jeśli przesyłka dotrze do centrum sortowania. Następnie otrzymasz powiadomienie push. Rozszerzamy swój post krok po kroku. Możesz go używać do (prywatnych) adresów w regionach Haga, Rotterdam, Amsterdam, Haarlem i Leiden.
Od tego momentu wybierasz żądany czas dostawy lub lokalizację PostNL, zanim osoba doręczająca przyjdzie odebrać paczkę. Nie ma zatem potrzeby próby dostarczenia. Fajnie, jeśli nadal będziesz udostępniać swoje życzenia lub wskazówki za pośrednictwem aplikacji, możemy zacząć z tym.
Nowości w aplikacji: wersja beta "My Post". Dzięki temu możesz zobaczyć, która poczta trafia na twój adres. Zanim nadejdzie listonosz! Jeśli istnieje poczta, otrzymasz powiadomienie push. Możesz zarejestrować się w aplikacji. "Mój post" nie jest jeszcze dostępny dla całej Holandii. Otrzymasz wiadomość w aplikacji, jeśli jest ona dostępna dla Ciebie. Czy dasz nam znać, co myślisz? Zawsze możesz odpowiedzieć "Twoja opinia" w menu aplikacji.
- Post staje się jeszcze bardziej osobisty ze swoim osobistym znaczkiem pocztowym. Z selfie, zdjęciem dzieci lub zwierzątkiem. Ułatwiasz je w aplikacji. - Numer domu z dodatkiem? Wprowadź adres, a następnie możesz łatwo wybrać żądany A, bis lub Hs. - Bardzo denerwujące: po ostatniej aktualizacji mieliśmy kilka problemów z awariami aplikacji. Rozwiązaliśmy to. Dzięki za sygnały, które nam pomogły!